فراخوان

فراخوان مجله هنری Al-Tiba9

فراخوان مجله هنری Al-Tiba9 لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=13191 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان مجله هنری Al-Tiba9

فراخوان مجله هنری Al-Tiba9 | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجل هفرد مجله هنری Al-Tiba9 (متعلق به کره جنوبی ) نسخه پنجم یک نسخه ویژه – اصلی – است که نمایی از هنرهای معاصر متشکل از ۵۰ هنرمند منتخب از سراسر جهان ارائه می دهد که اندیشه و الهام اصلی را در میان وسیعترین تنوع بیان هنری بازتاب می دهند. نسخه اصلی مجله یک فضای منحصر به فرد است که هنرمندان منحصر به فرد می توانند آزادانه دیدگاه هنری خود را بیان کنند و – در واقع – خود رسانه اصلی شوند. این هنرمندان برجسته از قرار گرفتن در معرض بین المللی در شبکه هنری موزه ها ، گالری ها ، متخصصان هنر ، فروشندگان هنر ، کلکسیونرها و دوستداران هنر در سراسر جهان بهره مند می شوند و هر روز از طریق رسانه های اجتماعی ، وب سایت ، چاپ و نسخه دیجیتال با خوانندگان و دنبال کنندگان در ارتباط قرار می گیرند.

الزامات انتشار:

● همه تکنیک ها قبول می شود.
هنرمندان می توانند یک یا چند اثر ارسال کنند. لطفاً از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال کنید و به پیوست ایمیل کار ، ویدئو ، بیوگرافی خود ، CV ، بیانیه هنرمند عمومی ، اظهارات آثار ارسالی و اطلاعات تصویر (عنوان، مدیوم​​، ابعاد، سال) را نیز ارسال کنید.
● همه ثبت نام ها باید به زبان انگلیسی باشند.
● فقط ۱ ثبت نام مجاز است.

هزینه های ثبت نام:

ارسا اثر برای رقابت رایگان است، اما از هنرمندان برگزیده مبلغی برای چاپ آثارشان گرفته می شود، در عوض ، هنرمندان منتخب حداکثر ۱۰ صفحه مقاله را در شماره اصلی مجله هنری Al-Tiba9 دریافت می کنند .

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ آپریل ۲۰۲۰ ( ۲۷ فروردین ۹۹ )

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.altiba9.com

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا