اخباراخبار گالری‌های هنریگالری آثار هنرمندان

آکادمی سلطنتی هنر لندن در انتظار «ورود بهار»

آکادمی سلطنتی هنر لندن در انتظار «ورود بهار» لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=23488👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

آکادمی سلطنتی هنر لندن در انتظار «ورود بهار» | آکادمی سلطنتی هنر لندن در انتظار «ورود بهار» دیوید هاکنی است. آثاری که هاکنی با آیپد نقاشی کرده است.

به گزارش مجله اثرهنری دیوید هاکنی، نقاش و هنرمند بریتانیایی با مجموعه‌ی جید خود با نام «ورود بهار» به آکادمی سلطنتی هنر لندن برگشته است. این هنرمند در دوره‌ای که به دلیل ویروس کرونا شرایط خاصی را تجربه کرده است، ۱۱۶ اثر جدید با الهام از بهار و با استفاده از آیپد خلق و بعد از رنگ‌آمیزی روی کاغذ چاپ کرده است. این آثار در آکادمی سلطنتی هنر لندن به نمایش گذاشته خواهد شد.

هاکنی در این خصوص گفته است:

کار کردن روی آیپد نیاز به توانایی طراحی و نقاشی دارد. هر اثر  که بسیار بزرگ‌تر از صفحه‌ای که در آن طراحی شده است چاپ شده، به شما امکان می‌دهد هر حرکت و ضربه دست هنرمند را ببینید.

دیوید هاکنی آثار اخیر خود را از شروع فصل بهار ۲۰۲ تا انتهای آن و در قرنطینه خانگی کار کرده. این نمایشگاه یک سال بعد از نقاشی‌های هاکنی با هدف یادآوری تجدید حیات طبیعت و زیبایی بهار خلق شده است.

دیوید هاکنی هنرمندی با شهرت بین‌المللی در زمینه نقاشی، چاپ، طراحی صحنه و عکاسی است که همیشه برای باز کردن قلمرو دیگری برای آفرینش و تجربه کردن زندگی تلاش می‌کند. او در طول زندگی حرفه‌ای خود، فناوری‌ها و روش‌های جدید را کشف کرده است. او سال ۲۰۰۷ با آیفون به طراحی پرداخت و در نمایشگاه جدیدش از آیپد و قلم استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید :
معرفی و آثار دیوید هاکنی

دیوید هاکنی در ۹ ژوئیه ۱۹۳۷ در برادفورد به دنیا آمد و تحصیلات خود را در مدرسه گرامر برادفورد(۱۹۵۳-۱۹۵۸)، کالج هنر برادفورد، و کالج سلطنتی هنر (۱۹۶۲-۱۹۵۹) در لندن، جایی که با رونالد بی کیتاج آشنا شد و تحت تأثیر او به نقاشی پیکرنما و بهره‌گیری از منابع ادبی روی آورد، ادامه داد.

او جوایز بسیاری از جمله:
(John Moores Painting Prize(1967) ,Companion of Honor (1997) ,The Order of Merit (2012 را دریافت کرده است.

دیوید هاکنی ، نقاش ، طراح و نقشه کش ، استاد چاپ و عکاس است.پس از پیروزی درخشانش در کسب جایزه مشاغل ، به عنوان دانشجو در رویال کالج هندر ، موفقیت‌های بین المللی بسیاری در سن ۲۰ سالگی بدست آورد و جایگاه خود را به عنوان مشهورترین هنرمند انگلیسی نسل خود ، تحکیم کرد.

آثاری از نمایشگاه اخیر دیوید هاکنی:

Visits: 23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا